EksenaIloilo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

How is the Iloilo music scene?

Go down 
+39
?
uscreamudie
eksenabacolod
CharlieBrown
B
sakiM
Crap the world
dwight
Ugly-Caco
casper
DJKarding
ShaoShit
J| o š É
porkandbeans
Maldito
reymundo
alex2112
digitalcyco
atSai
nervegasm
kill^^boi27
JeezMan Productions
kawayan_strat
cyTaBz
bobet
Eksena Iloilo
chuwi
akockarl
incubus32
the maMones
IndusGoth
p.woodman
bigmeat
fancymedead
n|nja08
bata batuta
Robot J4worsk1
VanS3n
The Spook
43 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next

Progressing
How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_vote_lcap27%How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_vote_rcap
 27% [ 18 ]
Regressing
How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_vote_lcap24%How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_vote_rcap
 24% [ 16 ]
Stagnant
How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_vote_lcap49%How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_vote_rcap
 49% [ 33 ]
Total Votes : 67

AuthorMessage
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

How is the Iloilo music scene? - Page 4 Empty
PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeThu Nov 06, 2008 12:58 am

@ maladroid daw gina pa gwa mo nga tigulang ni si spook? hahaha... i ambush ko di si jl kag si duhwain eh... ari man di si clyde... hehehe...

maayo gni ang pag baton nila sa aton... hehehe... asus...
Back to top Go down
VanS3n
Tambay
VanS3n

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeThu Nov 06, 2008 2:20 am

deym.. I miss NU107 Iloilo.. T_T
Back to top Go down
http://iloilounderground.com
Eksena Iloilo
Advertiser
Eksena Iloilo

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeThu Nov 06, 2008 9:33 am

How is the Iloilo music scene? - Page 4 CLCSLogoAD
Back to top Go down
the maMones
Tambay
the maMones

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeFri Nov 07, 2008 12:51 am

The Spook wrote:
wala... kg kun mka hulam ka copy, eh hatag sa akon ky sunugon ko... hehehe

classic na!!! pasunog mo ya? hehehe... ngitaan ko cassette tape ko bala sg songs nyo...
Back to top Go down
Robot J4worsk1
Tambay
Robot J4worsk1

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeFri Nov 07, 2008 5:24 pm

hala classic? piece of ilonggo history? daw mas old nagid pamatian haw.. haha

ult1mo. huo. iupload bala dyun para kabati man kami hehe
Back to top Go down
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeSat Nov 08, 2008 12:56 am

cge cge... para ka relate man kami sng kun ano gakalatabo sng una... haha
Back to top Go down
the maMones
Tambay
the maMones

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeSat Nov 08, 2008 4:05 pm

ok ah... ngitaon ko later sa balay... tani ara pa to sa cassette tape box ko hehehe
Back to top Go down
The Spook
Admin
The Spook

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeMon Nov 10, 2008 4:28 pm

ga OT na kmo ay...
Back to top Go down
https://eksenailoilo.forumakers.com
bobet
bobet

PostSubject: testicles 1..2..   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeWed Nov 12, 2008 11:50 am

testicles 1.. 2..
Back to top Go down
bobet
bobet

PostSubject: ....   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeWed Nov 12, 2008 11:54 am

panu kami kaentra gig mn? wAra takon klala.. matukar kami compo 7 kabilog.. promiz..
Back to top Go down
n|nja08
n|nja08

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeWed Nov 12, 2008 12:17 pm

@bobet: post ka details kng din kamo pwede mkita,.. friendster/myspace/contact no. etc. damo prods sa forum for sure my ma.invite gd nah cmu... Very Happy
Back to top Go down
http://www.friendster.com/joiunnoticed
Robot J4worsk1
Tambay
Robot J4worsk1

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeWed Nov 12, 2008 12:50 pm

good for you bobet. check check ka lang di sa forum may gapost man di gig. mayu na kay damu kamu orig! headbang keep it up til you hit the spot ah hehe..
Back to top Go down
akockarl
Forum Addict
akockarl

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeWed Nov 12, 2008 4:49 pm

yeah yeah..
nu banda mo aw @bobet..?
Back to top Go down
bata batuta
bata batuta

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeSun Nov 16, 2008 8:17 pm

^^^ OT...
Back to top Go down
bobet
bobet

PostSubject: ...   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeMon Nov 17, 2008 11:47 am

akockarl.. HAMPANGAN SNG MGA BATA band ko.. gamay lng klala namon.. gacover mn lng kami ky damu garequest..hehe.. kg damu mn gig tood pro kami matukar kami mbayad.. nu na kuno? magutoman Lng kmi sa 2kar, kg wala na inugbakal redhorse..hehe minidance
Back to top Go down
bata batuta
bata batuta

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeMon Nov 17, 2008 7:05 pm

mga sir and ma'ams...palihog stick lang sa thread...tnx...may category man da para sa mgaguina stryahan nyo..or you can send them private messages...tnx!
Back to top Go down
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeMon Nov 17, 2008 11:33 pm

ano na kalatabo di? hehe.. bag-o lng ko sulpot... weheh
Back to top Go down
cyTaBz
Visitor
cyTaBz

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeTue Nov 18, 2008 11:20 am

sa diin ga progress sa national scene....? or sa local lng na dre lng sa iloilo...?
Back to top Go down
n|nja08
n|nja08

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeTue Nov 18, 2008 11:23 am

^^^local dude... dri lang sa iloilo...
Back to top Go down
http://www.friendster.com/joiunnoticed
Robot J4worsk1
Tambay
Robot J4worsk1

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeWed Nov 19, 2008 12:09 am

pero medyo may relevance ang post ni bobet ah. ga inamu na na ya ang scene sa iloilo subong? matukar ka ikaw mabayad. tni indi mag amu na.
Back to top Go down
kawayan_strat
kawayan_strat

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeWed Nov 19, 2008 3:35 am

Frankly speaking,the music scene here in iloilo is "amu man gyapon". Nothing else is new except the the music. No offense but majority of Iloilo based bands cannot be at par with the rest of the big boys in manila nor the other south-based bands. Anu gid bala ang gin-kalain sang banda diri,kumpara sa Manila or Cebu?

Some insights kung ngaa layo gd ang mga taga-iloilo sa iban...(in general ni ha)

1.band members do not take their craft/talent seriously(really seriously)
2.laban patisoy
3.they don't give a s#it on how they sound,basta pag distort kag lagbong,ok na
4.they rarely do ORIGINALS
5.they don't sound tight enough(kulang sa ensayo)
6.they don't tune their instruments(thoroughly)

to name a few.

Being a musician for 20 years and playing proffesionally for 15.I have followed(whenever i can) the music scene here in Iloilo since the New Wave days(mid 80s)and nothing has changed,just the music.

I hope you guys can do whatever it takes to uplift the music scene here at home.

Kanugon man sang mga ginahambal sang mga taga-manila saakon nga.."taga Iloilo ka,diba maraming magagaling dun?"

@the spook,
Mayu na ang idea nila nga mang-interview ka from different era sang music scene diri sa aton. Storyahan ta na a! Wink

@moderator,
Please encourage other forumites not to use TEXTSPEAK when posting.Tnx and Peace!
Back to top Go down
cyTaBz
Visitor
cyTaBz

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeWed Nov 19, 2008 9:10 am

dre lng sa lilo.... nd ta man ma compare music scene ta sa mga tga manila..

pra skon ya! music scene d ya sa ilo progresing eh

when it is taken as whole..

the ilo music scene is far diffrent the way it was before 5 years ago...dba?

nd man gid grabe ang progress pro atleast la lakat bisan hinay lng..

para skon muna yah...

opinion q lng...
Back to top Go down
Robot J4worsk1
Tambay
Robot J4worsk1

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeWed Nov 19, 2008 11:42 am

cguro para lang sa mga ka-generation ko mga around the age of 18-28 na cguro ang most subong. who were there(sa 012?) around 2006. mahambal namon nga wala kami gawa nanamian sang scene subong kay cguro ang point of comparison namon ang pck days. when Ilonggos showed people around the philippines nga Ilonggos had something nga wala nila nabatian. may music kita nga mas una ta ya compared sa ila. mas orginal. made them think twice nga probinsyano mga tawu diri kag indi kacompete cla on national level. ang ariba ara sa wbob compilation. kg songs nila had regular airplay sa N107 kaagi man sa charts.

although unfair man nga pck lang icredit for the glory days sang scene kay damu-damu man iban nga local bands nga gapush original music around that time. ang kwatro kantos along with dow, 6425.. around that time man daan nagrelease cds. but cguro inspiring lang ang pck kay gindala gid daan nila (literally) ang ngalan sang Iloilo sa likod nila.

How is the Iloilo music scene? - Page 4 L_3e7169014b986f87972fea09432b1d82

How is the Iloilo music scene? - Page 4 747734104_l

will Iloilo see another band as inspiring like them? for now.. frankly, senxa indi ko pa makita. we'll just have to keep our fingers crossed lang guro.

ari nakita ko lang bagu lang pag google ko http://akosizarah.multiply.com/journal/item/54/point_click_kill_kwentong_summer_slam_part_4

indi ko man kilala, this tagalog kid chose to buy a Point Click Kill cd over a Queso cd. and Queso is one of the biggest underground bands subong sa pinas.
Back to top Go down
bata batuta
bata batuta

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeWed Nov 19, 2008 12:38 pm

^^^ kaya ta na...basta bal an ta kung ano purpose ta sa tukaranay...may magwa na interview siguro diri...ang advice sang mga taga mnila bala parte sa mga banda banda...

...lapit na lng guid ang PCK to mo....lapit na lng guid...
Back to top Go down
Robot J4worsk1
Tambay
Robot J4worsk1

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitimeWed Nov 19, 2008 9:57 pm

maabtan ta pa na ayhan bata? bsi indi ka na bla bata mag-abot ang time nga na hehe.. ge lang hambal ni jerry treņas. bangon iloilo kaya ta ni kuno hehehe.. pru sa tuod lang sakon my hope lies sa diri nga forum. daw amu nlang ni ang light bilin at the end of the tunnel para sakon. volt in na bla ang candyflip. sus! hehe
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 4 I_icon_minitime

Back to top Go down

Page 4 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next