EksenaIloilo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

How is the Iloilo music scene?

Go down 
+39
?
uscreamudie
eksenabacolod
CharlieBrown
B
sakiM
Crap the world
dwight
Ugly-Caco
casper
DJKarding
ShaoShit
J| o š É
porkandbeans
Maldito
reymundo
alex2112
digitalcyco
atSai
nervegasm
kill^^boi27
JeezMan Productions
kawayan_strat
cyTaBz
bobet
Eksena Iloilo
chuwi
akockarl
incubus32
the maMones
IndusGoth
p.woodman
bigmeat
fancymedead
n|nja08
bata batuta
Robot J4worsk1
VanS3n
The Spook
43 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Progressing
How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_vote_lcap27%How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_vote_rcap
 27% [ 18 ]
Regressing
How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_vote_lcap24%How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_vote_rcap
 24% [ 16 ]
Stagnant
How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_vote_lcap49%How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_vote_rcap
 49% [ 33 ]
Total Votes : 67

AuthorMessage
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

How is the Iloilo music scene? - Page 12 Empty
PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_icon_minitimeTue Aug 18, 2009 1:36 am

amo gid... come to think of it, before, daw na suya gid ko sa mga banda nga pirme lng cover. my point gid pirme is nga kun dugay na kamo kag wala pa compo para sa akon la pulos pag tukar. that's how i felt before. ang pag start ko tukar sng 2004, didto gid ang grabe nga compohanay bi. sakto kag gid xroker, just do your thing... bay-i na lng da ang iban.

JD
Back to top Go down
B
B

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_icon_minitimeTue Aug 18, 2009 11:37 am

@xroker: hmmm.. makes sense.. =)
Back to top Go down
http://herscribbles.multiply.com
xroker
Visitor

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_icon_minitimeTue Aug 18, 2009 12:05 pm

thanks indusgoth, maski la-os na skills ko,my ears are still perfectly calibrated.may mga nabatian ko nga mga composition from our local bands and sad to say a lot of them wala gid talent mag compo. tam-an ka shallow kag monotonous mga music nila. wala ko ga pang suya, just being honest and constructive man ni akon gina hambal. daw palareho lang ang flow sang mga riffs nila kag ang structure sang song daw ka flat.maski ano nila ka try lainon,incubus gyapon sound nila,hehehe so wala sila rason mang criticize sa naga cover.pabay-e nyo da naga cover... may ara gid na ya banda who will get tired of covering songs and will venture into compositions kay their heads are over flowing with creativity. may ara man nga bands nga hobby lang ang pagtukar,these are tribute bands and will be contented with covers.either way, both are still welcome sa rock scene kay both share the same passion, that is music. damo gid pa tuga-tuga compo tapos sila-sila lang magdayaw sang ila music.give us something nga pwede namon pamatian and e appreciate.make a song that will stick at the back of our minds and kung pamatian namon maka sabay ka sa song.laban di nga compo ka complicado sang structure sang music.damo ribiti nga wala man ga ararangot...sila lang ka appreciate.if you think that youre not creative enough, di na sagay compo...it will only reflect how empty your brain is sa music nga gina produce nyo.and to those who truly has the gift, aim high! nadula nagid ang spirit sang gigs sang time namon. thats is to have a slammin time kung may tukar.subong matyag ko daw showcase nalang kung sin-o pinaka talented. im not losing hope,maybe one of these days ma drop by ko sa gig and check kung kumusta na ang mga rocker sa iloilo.hidlaw man ko sa gahod thats why i was led to this site.pero ang mga daw marunong gid da palihog kalma lang. there were others before you. just a piece of advice, kung gusto nyo mag progress ang band scene sa iloilo, targeta nyo masa. sagay underground tapos reklamo nga gamay kag luya ang gigs. kung ma engganyo nyo 10,000 ka tawo mag lantaw gig nyo,the fact nga a lot of people are into your music, maski ano nyo pa ka hambal nga underground kamo, masa na kamo... PROBLEM SOLVED? MORE POWER SA ILOILO NGA MGA MUSIKERO!
Back to top Go down
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_icon_minitimeWed Aug 19, 2009 1:09 am

damo gid pa tuga-tuga compo tapos sila-sila lang magdayaw sang ila music.give us something nga pwede namon pamatian and e appreciate.make a song that will stick at the back of our minds and kung pamatian namon maka sabay ka sa song.laban di nga compo ka complicado sang structure sang music.damo ribiti nga wala man ga ararangot...sila lang ka appreciate.

there's always that argument gid sa ubrahanay compo. damo ga hambal nga just don't mind what the people think, ubraha nyo ang compo nga gusto nyo kag ano gid kn indi sila ka sabay, importante nga nami-an kamo sng gina tukar nyo. hhmmm... kag may ara man nga think of the audience, make something that everyone or at least someone can enjoy. question guro is:

Ano ang rason sang banda sa pag ubra sang composition nila?

sa mga compo namon may ara gid nga pati kami na law-ayan.. haha.. pero may ara man nga damo nanamian. balance ah.. hehe.

kung gusto nyo mag progress ang band scene sa iloilo, targeta nyo masa. sagay underground tapos reklamo nga gamay kag luya ang gigs. kung ma engganyo nyo 10,000 ka tawo mag lantaw gig nyo,the fact nga a lot of people are into your music, maski ano nyo pa ka hambal nga underground kamo, masa na kamo...

this has been the struggle gid of prod groups and the bands alike. you really can't please everybody gid guro. there are some gigs/events nga damo2 tawo, even ang mga tawo nga wala mo gina expect ara. may ara man nga namalhan gid. kaagi kami sng una sng gin invite namon ang Bahaghari sa isa ka leg sng Play for Pay, nag gutok ang 012. ehehehe. kag sng ara ang Kwatro Kanto kag IMO, bisan bagyo damo gyapon tawo. there are bands nga hatak tawo gid, mapa underground man or masa.
Back to top Go down
bobet
bobet

PostSubject: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_icon_minitimeThu Aug 20, 2009 1:00 am

tukar ta careless whisper!hehe..
Back to top Go down
JUN_JINSUWI
Visitor
JUN_JINSUWI

PostSubject: here's my reason   How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_icon_minitimeWed Oct 14, 2009 2:02 pm

there's no support what so ever sa music industry here sa iloilo.................
band mates are hesitating to create music of their own cause everyone has their own opinion and ideas to what song are they going to play..... one of it is that "the crowd effect" ilonggos are not that yet confident in giving and dishing out originals cause they are afraid of the reaction of the masses if they patronize it or not. originals from iloilo is not going to be developed cause there are no supporters and general back up like license and producing powers..........
Back to top Go down
The Spook
Admin
The Spook

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_icon_minitimeThu Oct 15, 2009 11:36 pm

Jun, with all due respects, i beg to differ on some of the things you pointed out...

1) "one of it is that "the crowd effect" ilonggos are not that yet confident in giving and dishing out originals cause they are afraid of the reaction of the masses if they patronize it or not."

--- If you consider yourself as an artist, crowd reaction is the least of your worries.

2) " originals from iloilo is not going to be developed cause there are no supporters and general back up like license and producing powers.........."

--- You dont need backing from major labels or imperial manila to do something that you love. If you want to make an original, do so.... If you want to play it at gigs, please do.... Landing a record deal is just a bonus... The real satisfaction if you ask me is you expressing yourself without any dreams of grandeur.

My two cents

Cheers! Very Happy
Back to top Go down
https://eksenailoilo.forumakers.com
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_icon_minitimeFri Oct 16, 2009 3:45 am

Very Happy

that's why don't mind the audience, give out your best sa tukar mo, kn indi trip sng audience and inyo tukar, bay-i lang, ma frustrate ka lng kn piliton mo nga i please sila pero indi mo ma ubra... hehe..

corporate sponsors are good, as long nga indi kamo nila pag hambalan nga islan and drum roll sa intro kay inti nami matian... ahahah
Back to top Go down
Gangrene

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_icon_minitimeThu Oct 29, 2009 4:08 pm

I'd say, with objectivity, nga wala ta sang matawag nga Ilonggo music scene, Una, wala sang venue. OK, sa Internet ya ara eh, pero as an artist you need to see and feel first hand kung paano i receive sang imo audience and imo work. Sa Internet OK man, galing the most your audience can do is visit your site or download your stuff. And you wouldn't know kung sincere na sila kay virtual experience man lang na.

Ikaduha, I'm sure damo ta di talent galing kita mismo may mga biases na kita even before we listen to their stuff. We go by labels: high brow, masa, bakya, alternative. In the end, kun tuud nga craftsman ang naga obra sang work, irrelevant na na ang labels: Case in point: Yoyoy Villame, ang mga folk songs ta, and mga folk stories ta, etc.

Ikatlow, gusto naton kun ano to ang uso sa Manila or elsewhere amo man na himuon ta di. For god's sake indi ta bala pag compare ang Iloilo sa iban nga city, kay kon ano ang city ta subong it's because of us man. Kung gusto ta nga bag uhon ang music scene diri sa Iloilo, kita na iya ang maobra, indi ang RockEd or ang NU 107.

I agree nga naulihi na kita sa damo nga bagay, pero it's no excuse nga indi ta mahimo ang gusto ta. Wala la bala hisaay. OK, diri ya nga punto ma compare gid ko iya: Sa Cebu or Manila, pag mag invite ka sa gig or art event over the Internet, ga bog down email add mo sa kadamuon sang reply. Diri iya, daw duda pa ang mga tawo nga gabasa, abi nila prank lang. Ano abi kay wala pa na natabo di...

Sa music scene, feeling ko waay ta mahimo kay la man ta iya aton radio station. Kon tani may regular venue di where you can catch original acts, mas OK, galing wala man. Pero sa battle of the bands damo man gakadto. In short, indi ina ya concern sang bar owners or radio stations kay wala man sila makuha da. You notice sa mga well off cities, madamo events going on. KOn na reach na sang isa ka society ang stage bala nga may time na siya mag head bang, mag lounge and chill out, then may need sina. Look around bala: Eh puro pa kaumahan bisan sa likod lang sang SM City, ti alang alang ma pa tindog ka da imo ya sang CBGB or Studio 54, di bala?

Mag siling ka nga music scene, indi lang ina ya rock scene or techno scene, dala na da tanan nga genre, tapos wla na iya hikayay ah. kanya kanya na iya kalipayan. ANo bi kay diri sa aton, gina associate ta ang rock s astig or cool, te media packaging na ina ya. Ang tuud ya nga music ga transcend labels.

So question nga may music scene, may ara eh. Galing ulihi lang....
Back to top Go down
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_icon_minitimeFri Oct 30, 2009 4:49 am

we've had that scene before... and that scene was kick ass... early 2000 up to about late 2007, Iloilo was catching up and its catching up fast...

Diet of Wormz reached the Muziklaban finals...

Point Click Kill played at the Pulp Summer Slam...

Diet of Wormz release it EP...

Point Click Kill, MJah, 6425, Kwatro Kantos released their full length album...

For 3 straight years, iloilo kicked ass in Muziklaban with The Monthy Period, Big Mans Burger, On Through March, Drive Letter...

everyone knows everybody... la ka na huya mag kad2 sa gig kay bal-an mo nga pag abot mo to, damo2 ga sugata sa imo sa gate pa lng.. la pa ka tukar 1st band, hubog ka na... amo na ka sadya!

indi na ma dula ang suyaay tukar, genre kag kn ano pa da... natural na.. po nga-a ok2 man to ya aw?

and it happened so fast... really fast, we ourselves were surprised... well I was...

every month my gig, barato ang ticket, pirme puno, sari2 nga banda ang ga tukar, damo2 ga ubra original compositions, ga kad2 di ang taga Bacolod para mag tukar kag mag launch album (IMO, Katumbal)...

012 and Numtah was the effin place!

ang wala ka notar sng eksena sng una sa iloilo, is either wala diri or tulog pirme...

the people ahead of us were able to do it, when it was our time, we were able to do it... i wonder now, nga-a wala?

shit happens? maybe...
Back to top Go down
themarsvolta_tiko
Visitor

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 10:05 am

yogs, Imbis mag tukar nag pina cute na.. sepra porma imbis kanta. praktis ininto kaysa praktis tukar mga ulok nila.. bwahaha sang una bakod pa.. pa hugot2 pa tukar.. iban sbng pa hugot2 porma.. nyahaha bangon iloilo! bato! hahaha bring the old KUB kick-ass days bla.. nga mga banda may tf biskan paano.. saja ang gig.. hugot ang tukar.. kag wala EXPLOITATION sa banda.. nyahahaha
Back to top Go down
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 4:32 pm

@marsvolta_tiko revive ang Play for Pay??

bisan gamay lng nga TF no?
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 12 I_icon_minitime

Back to top Go down

Page 12 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12