.
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 alternative venue for a gig....?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
B
Moderator


Posts : 1898
Join date : 2008-10-01
Location : likod lens

PostSubject: Re: alternative venue for a gig....?   Sat Feb 14, 2009 12:46 pm

pwde man sa boardwalk ayon..sa may lawn tennis area lapit kun medyo daku ang event..hehe
poh kun medyo gamay..pwde man sa B place bla ayon dra boardwalk gyapon..hehe Wink

_________________
txt.blogs.and.rock&roll
Back to top Go down
View user profile http://herscribbles.multiply.com
IndusGoth
Tambay


Posts : 2511
Join date : 2008-10-11
Age : 30
Location : Yellow City

PostSubject: Re: alternative venue for a gig....?   Thu Feb 19, 2009 1:28 am

gusto2 ko na gid na magtukar sa dira nga area... or sa smallville gid... mga sa atubang flow gid bla... hahaha tuod...
Back to top Go down
View user profile
B
Moderator


Posts : 1898
Join date : 2008-10-01
Location : likod lens

PostSubject: Re: alternative venue for a gig....?   Thu Feb 19, 2009 11:38 am

^^^hmmm..indus, daw may vacant lot mana da sa tubang flow lapit..hmm..yah..daw mayu man da ah..gleng..daw kagamu sa smallville when it comes sa paglapta sang sounds..daw makapamangkot ta: diin ko mamati man?sa left, sa right, sa front, or sa back? ahahaha lol!

ang sa boardwalk area, nan. pang gig type na guid na yah..kumbaga..

smallville = phartee fifol's playground
boardwalk = our playground
>> rak rak..banda banda..ahaha Wink

p.s
playground = pirme gina kadtuan, daw territory (baw territory.haha) kuno abi..aw ah..ahaha lol!

_________________
txt.blogs.and.rock&roll
Back to top Go down
View user profile http://herscribbles.multiply.com
nervegasm
Tambay


Posts : 945
Join date : 2008-10-11
Age : 40
Location : manchester iloilo

PostSubject: Re: alternative venue for a gig....?   Thu Feb 19, 2009 3:09 pm

^^^.. tubang.. PLOW?.. daw Simbahan man na da?.. hehehehehe
Back to top Go down
View user profile http://hotboxrec.blogspot.com
Robot J4worsk1
Tambay


Posts : 756
Join date : 2008-10-02
Location : Land of the Homemade Shotguns

PostSubject: Re: alternative venue for a gig....?   Thu Feb 19, 2009 3:58 pm

@b kaagi mna da sng una sigabong sa boardwalk. kaag mn kmi da tukar frontact sa u dub. hassle lng na gleng mgpalibot hamakan or amakan? kung papwertahan mo.
Back to top Go down
View user profile
B
Moderator


Posts : 1898
Join date : 2008-10-01
Location : likod lens

PostSubject: Re: alternative venue for a gig....?   Thu Feb 19, 2009 8:21 pm

^^yah robot..last year..ang finals sang sigabong..didtoh ayon ginheld boardwalk..yep..its amakan..hehe..ganeh ganeh..hassle guid sa mga matakod sina eh..ahaha lol!

tony, sa kilid ayon...daw may vacant lot nada ata..di lang ko sure..indi man ko pala smallville..ahaha lol!

_________________
txt.blogs.and.rock&roll
Back to top Go down
View user profile http://herscribbles.multiply.com
IndusGoth
Tambay


Posts : 2511
Join date : 2008-10-11
Age : 30
Location : Yellow City

PostSubject: Re: alternative venue for a gig....?   Thu Feb 19, 2009 11:31 pm

sa simple ka pa B... hahaha!! huo, may vacant lot na da... kapila ko da mag suka... hahahaha!!
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: alternative venue for a gig....?   Today at 2:34 am

Back to top Go down
 
alternative venue for a gig....?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» was there ever a Christian alternative to Michael Jackson?
» MOG - an alternative to Spotify, higher quality
» 1970: The Alternative Funhouse
» Married with Kids is alternative?
» Hilarious shred videos

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
EksenaIloilo :: Kumunidad :: General Discussion-
Jump to: