EksenaIloilo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)

Go down 
+15
pitchfork
reymundo
the maMones
think logic
VanS3n
bata batuta
digitalcyco
nervegasm
shrimpf
The Spook
ratm07
bobet
n|nja08
IndusGoth
ChipSkylark
19 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
pitchfork
Visitor
pitchfork

Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)   Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 I_icon_minitimeFri Jan 02, 2009 7:58 am

JUST SHUT UP AND PLAY. I THINK THATS THE BEST WAY TO DO.
Back to top Go down
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 Empty
PostSubject: Re: Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)   Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 I_icon_minitimeFri Jan 02, 2009 11:01 am

@ digital hahah!! aus gid!

@ reymundo hehehe... lavan... kay ang iban nga banda ga limit lng sa "genre" nga gina tukar nila... Very Happy explore man...
Back to top Go down
Crap the world
Thread Reader
Crap the world

PostSubject: Re: Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)   Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 I_icon_minitimeFri Feb 13, 2009 8:45 pm

ari akon thots ah,

- always make sure nga limpyo nyo ang pyesa nyo b4 2karon.
- dapat la kamo ga balad3panay b4 mag 2kar
- d mag patama palak nga ga sala kana sa part mo
- b confident sa gna 2kar mo. d mag pa apekto kung grabe ang impact sa crowd sang band nga nag 2kar b4 sinyo.coz that will distract your focus .
- kag last thing enjoi enjoi ah. dont take all thing nga tam'an ka seryoso. kay kung ka isa amu pana ga sala sinyo. Twisted Evil
Back to top Go down
digitalcyco
Forum Addict
digitalcyco

PostSubject: Re: Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)   Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 I_icon_minitimeFri Feb 13, 2009 9:53 pm

kung kabisado mo na tukar mo maski mag tambling ka pa hehehehehee
Back to top Go down
Mao1919
Forum Addict
Mao1919

PostSubject: Re: Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)   Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 I_icon_minitimeSat Feb 14, 2009 7:55 am

guilty kami lately sa 1hour before gig lang ma practice. muna gro permi kami may sa sala Sad

@all - di ba lain gid man kun "barkadahay" ang isa ka banda kaysa nag form lang kamo para may banda?
Back to top Go down
http://www.magiciloilo.com
SpaceCore
Forum Addict
SpaceCore

PostSubject: Re: Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)   Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 I_icon_minitimeSat Feb 14, 2009 12:34 pm

eat... sleep... repeat. sigurado ma sagad ka gid ni yosi
Back to top Go down
bata batuta
bata batuta

PostSubject: Re: Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)   Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 I_icon_minitimeSat Feb 14, 2009 12:57 pm

Mao1919 wrote:
@all - di ba lain gid man kun "barkadahay" ang isa ka banda kaysa nag form lang kamo para may banda?

uu..lain guid man kung barkadahay...pero lain man nga banda lang guid kamo...parehas na sang kilala ko nga banda...di man guid sila barkadahay, i mean friends sila pero not of the same group guid pirme..kay kis a gaka apekto ang pagmiguhay bala sa banda...like barkadahay kamo, tapos may conflict barkada nyo, teh apektuhan ang banda nyo..daw muna...na na guid kung galuyagay kamo nga wala kamo ga iliniway eh..eeheheh...wolfgang daw di mana sila barkadahay nga kulang na lang makupod si wolf kay basti...daw muna bala..ehheeh.muna nabatian ko sa wolfgang ha?!...ok back na sa topic...
Back to top Go down
digitalcyco
Forum Addict
digitalcyco

PostSubject: Re: Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)   Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 I_icon_minitimeTue Feb 17, 2009 1:11 pm

bata batuta wrote:
Mao1919 wrote:

uu..lain guid man kung barkadahay...pero lain man nga banda lang guid kamo...parehas na sang kilala ko nga banda...di man guid sila barkadahay, i mean friends sila pero not of the same group guid pirme..kay kis a gaka apekto ang pagmiguhay bala sa banda...like barkadahay kamo, tapos may conflict barkada nyo, teh apektuhan ang banda nyo..daw muna...na na guid kung galuyagay kamo nga wala kamo ga iliniway eh..eeheheh...wolfgang daw di mana sila barkadahay nga kulang na lang makupod si wolf kay basti...daw muna bala..ehheeh.muna nabatian ko sa wolfgang ha?!...ok back na sa topic...

bwahahahehhhehe amo man gani na.

amo lang gleng ang amon banda hndi kami barkadahay originally, gn assemble lang. Pu t eventually after sang tanan namon gn agyan kag tukaranay nag barkadahay na lang gd
Back to top Go down
Fractal
Visitor
Fractal

PostSubject: Re: Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)   Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 I_icon_minitimeSat Feb 21, 2009 2:36 am

For me, Just put the song into your heart naks.....Basta ano gusto nyo tukaron tukara hehehe
Back to top Go down
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

PostSubject: Re: Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)   Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 I_icon_minitimeSat Feb 21, 2009 11:06 pm

1st ko nga banda, barkadahay kami tanan.. la kami nag dugay.. break daun.. hehehe.. kay tungod migohay gid kami, halin pa hayskul, kis-a na pasakayan na lng namon ang isa kag isa... wla na bla "professionalism". unlike subong sa mga upod ko, kilalahay man kami tanan before nag ubra banda, common friends lang... pero indi kami hadlok sa isa kag isa mag hambal kun ano ang law-ay kag kun ano man ang nami eh. may respeto sa isa kag isa.. la kulba mag saway... hehe.. ti subong running on our 5th year naman kami... sweet gyapon, ga hungitay pa kis-a.. sang baso sa tagay ah.. hahaha
Back to top Go down
Fractal
Visitor
Fractal

PostSubject: Re: Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)   Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 I_icon_minitimeTue Feb 24, 2009 5:54 am

Depende man na pre cguro ah....Basta sa amon okay man gleng ang iban bc na tapos ako nagpamanila pero pra sa akon mas baskog gid kung barkadahay kamo... Natural lang na may bago o mag ilis myembro...Indi mo na mapaktan... Pero kung kis a inum man ang gapabaskog hehehe
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)   Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band) - Page 2 I_icon_minitime

Back to top Go down

Go Form out a Band!!! (tips/advices/suggestion/ideas from the veterans in the music scene of iloilo to those who want to form a band)
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2