.
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 So whats a Nubian??

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
nervegasm
Tambay


Posts : 945
Join date : 2008-10-11
Age : 40
Location : manchester iloilo

PostSubject: So whats a Nubian??   Sat Dec 13, 2008 5:06 pm

Back to top Go down
View user profile http://hotboxrec.blogspot.com
bata batuta
Moderator


Posts : 1325
Join date : 2008-10-02
Age : 31
Location : playground

PostSubject: Re: So whats a Nubian??   Sat Dec 13, 2008 5:12 pm

^^^...ano ni nga thread?

_________________
i like boring things
Back to top Go down
View user profile
chuwi
Tambay


Posts : 1729
Join date : 2008-11-01
Age : 27
Location : in the middle..

PostSubject: Re: So whats a Nubian??   Sat Dec 13, 2008 6:05 pm

????? what are we suppose to write in here???
Back to top Go down
View user profile http://www.shuwee.multiply.com
Robot J4worsk1
Tambay


Posts : 756
Join date : 2008-10-02
Location : Land of the Homemade Shotguns

PostSubject: Re: So whats a Nubian??   Sat Dec 13, 2008 6:15 pm

nubians? i dunno sa egypt na. or africans? haha guess ko lang. ky daw mga negro namian sang mga nubians haha.. dw may hip-hop act man dyun nga brand nubians? iresearch ta b hehe
Back to top Go down
View user profile
bata batuta
Moderator


Posts : 1325
Join date : 2008-10-02
Age : 31
Location : playground

PostSubject: Re: So whats a Nubian??   Sat Dec 13, 2008 6:31 pm

yeah..nabasa ko...nubia daw lugar somwhere egypt..

_________________
i like boring things
Back to top Go down
View user profile
nervegasm
Tambay


Posts : 945
Join date : 2008-10-11
Age : 40
Location : manchester iloilo

PostSubject: Re: So whats a Nubian??   Sat Dec 13, 2008 9:21 pm

actually it's from a kevin smith film Chasing Amy.. Suspect Suspect



'coz I was asking the spook..about a movie thread or topic in here on eksena.... and wala pa ka answer..hehehe..

Now i'm diggin a hole here...anyhooss.. cheers!

drunken drunken




hehehe

Back to top Go down
View user profile http://hotboxrec.blogspot.com
Robot J4worsk1
Tambay


Posts : 756
Join date : 2008-10-02
Location : Land of the Homemade Shotguns

PostSubject: Re: So whats a Nubian??   Sat Dec 13, 2008 9:50 pm

hahaha.. dogma pagid. unfortunately. kevin smith is also responsible for gigli hahaha.. stoner god. kevin smith
Back to top Go down
View user profile
nervegasm
Tambay


Posts : 945
Join date : 2008-10-11
Age : 40
Location : manchester iloilo

PostSubject: Re: So whats a Nubian??   Sat Dec 13, 2008 9:56 pm

Robot J4worsk1 wrote:
hahaha.. dogma pagid. unfortunately. kevin smith is also responsible for gigli hahaha.. stoner god. kevin smith

not gigle dude.. jersey girl.. the Benefer says.. damo gid nag suya sa iya.. sa jersey girl 'coz of the benefer incident..hehehe.. dogma's awesome.. clerks & clerks 2 gid bakod.. jay and silent..bob.. pawasak..hehehe.. chasiing amy is also great damo k friends maka relate ..hahahah.. and ang bag o.. zack and miri make a porno

my porno ID..



hahaha.. Mamones got one too..hahahha!
Back to top Go down
View user profile http://hotboxrec.blogspot.com
Robot J4worsk1
Tambay


Posts : 756
Join date : 2008-10-02
Location : Land of the Homemade Shotguns

PostSubject: Re: So whats a Nubian??   Sun Dec 14, 2008 2:15 pm

oh. my bad hehe.. but kevin smith is also responsible man cguro kay ben aplik hehe.. sa mallrats. pero ayus ky sya mn nagpasikat ky jason lee! haha jason lee used to be a pro skateboarder. may vid sa sa sonic youth nga gatricks sa. indi pa sa sikat.
Back to top Go down
View user profile
nervegasm
Tambay


Posts : 945
Join date : 2008-10-11
Age : 40
Location : manchester iloilo

PostSubject: Re: So whats a Nubian??   Sun Dec 14, 2008 8:14 pm

Robot J4worsk1 wrote:
oh. my bad hehe.. but kevin smith is also responsible man cguro kay ben aplik hehe.. sa mallrats. pero ayus ky sya mn nagpasikat ky jason lee! haha jason lee used to be a pro skateboarder. may vid sa sa sonic youth nga gatricks sa. indi pa sa sikat.


yeah dude.. kita ko na ang tin can skate vids ni jason lee.. directed by spike jonze.. hehehe.. his one of my fav skaters ..well.. second kay Hosoi..hehehehe
Back to top Go down
View user profile http://hotboxrec.blogspot.com
Sponsored content




PostSubject: Re: So whats a Nubian??   Today at 11:52 am

Back to top Go down
 
So whats a Nubian??
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» whats on 21/12/2012 ?
» What's a "real" Stooge?
» What is your favorite Stooges album?
» Icon For Hire
» The Joke Thread

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
EksenaIloilo :: The Lounge :: Back Stage-
Jump to: