.
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 my other hobby

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
The Spook
Admin


Posts : 869
Join date : 2008-08-22

PostSubject: my other hobby   Wed Oct 01, 2008 11:05 am






cant blame a guy for trying can you? mml
Back to top Go down
View user profile http://eksenailoilo.forumakers.com
JeezMan Productions
Admin


Posts : 596
Join date : 2008-08-26
Age : 34
Location : Iloilo City

PostSubject: Re: my other hobby   Wed Oct 01, 2008 12:16 pm

so anu ang hobby mo? skimboarding? photography? or exploiting kids?!!!
hehehe... drunk lango lang erp! nice shots ah! urock
Back to top Go down
View user profile http://www.jeezman.multiply.com
The Spook
Admin


Posts : 869
Join date : 2008-08-22

PostSubject: Re: my other hobby   Wed Oct 01, 2008 12:19 pm

tatlo gd eh.

sampat gd sila da-an... mml
Back to top Go down
View user profile http://eksenailoilo.forumakers.com
bata batuta
Moderator


Posts : 1325
Join date : 2008-10-02
Age : 31
Location : playground

PostSubject: Re: my other hobby   Sat Oct 04, 2008 3:51 pm

matyag ko isa lng...carpentry...making skim boards..bwehehehe...aw sus ah!
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: my other hobby   Sat Oct 04, 2008 11:22 pm

mahilig lang gid sya siguro sa tubig..
Back to top Go down
bata batuta
Moderator


Posts : 1325
Join date : 2008-10-02
Age : 31
Location : playground

PostSubject: Re: my other hobby   Sun Oct 05, 2008 11:13 am

^^^ ...matyag ko mahilig xa sa black and white...

HALA BIRAHI AH!! ASTA MAUTOD LIOG MO!!!... rocker rocker
Back to top Go down
View user profile
B
Moderator


Posts : 1898
Join date : 2008-10-01
Location : likod lens

PostSubject: Re: my other hobby   Sun Oct 05, 2008 12:36 pm

sino da hilig brownies?

teh teh kabalo ka magbake sina? ..


patudlo beh..hihihi love
Back to top Go down
View user profile http://herscribbles.multiply.com
n|nja08
Moderator


Posts : 1563
Join date : 2008-09-30
Age : 32
Location : ari sa tubang pc

PostSubject: Re: my other hobby   Sun Oct 05, 2008 2:22 pm

B wrote:
sino da hilig brownies?

teh teh kabalo ka magbake sina? ..


patudlo beh..hihihi love

aw!... nu klse brownies nah??... ehehehe
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/joiunnoticed
B
Moderator


Posts : 1898
Join date : 2008-10-01
Location : likod lens

PostSubject: Re: my other hobby   Sun Oct 05, 2008 4:33 pm

nAShbuRn8 wrote:
B wrote:
sino da hilig brownies?

teh teh kabalo ka magbake sina? ..


patudlo beh..hihihi love

aw!... nu klse brownies nah??... ehehehe


haahaa
ang..tig-a sa gwa tas chewy sa sulod.
tas may walnut (or kasuy pwede mn) toppings..haahaa

kabalu ka aw?hihihi lol!
Back to top Go down
View user profile http://herscribbles.multiply.com
bata batuta
Moderator


Posts : 1325
Join date : 2008-10-02
Age : 31
Location : playground

PostSubject: Re: my other hobby   Sun Oct 05, 2008 7:48 pm

^^^^ ang mangkot other hobby...indi parte broownies..bwheheh

hobby ko ya pamunit! yeah
Back to top Go down
View user profile
n|nja08
Moderator


Posts : 1563
Join date : 2008-09-30
Age : 32
Location : ari sa tubang pc

PostSubject: Re: my other hobby   Mon Oct 06, 2008 12:00 am

hobby..

2log...

2bang pc adlw˛...

mati music...

hmpng ol games...

damo pah,... wooot wooot wooot
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/joiunnoticed
B
Moderator


Posts : 1898
Join date : 2008-10-01
Location : likod lens

PostSubject: Re: my other hobby   Mon Oct 06, 2008 12:24 pm

alibata wrote:
^^^^ ang mangkot other hobby...indi parte broownies..bwheheh

hobby ko ya pamunit! yeah

hohoho,watEv.hohoho

gapamangkot ko yah kun cnu da may hilig brownies teh teh laban2
may HOBBY xa nga MAGBAKE BROWNIES. amu nah namean koh..huwoooh!!

pati ah..one of these days try ko mn n ang pamunit pamunit.daw sadya toh dan pagstoryah mu lastym eh.hohoho wooot wooot
Back to top Go down
View user profile http://herscribbles.multiply.com
fancymedead
Visitor


Posts : 7
Join date : 2008-10-05
Age : 32

PostSubject: hobbies   Tue Oct 07, 2008 10:25 pm

tulog

lantaw tv

basa

sulat

tanga
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/mourningsadness
Robot J4worsk1
Tambay


Posts : 756
Join date : 2008-10-02
Location : Land of the Homemade Shotguns

PostSubject: Re: my other hobby   Tue Oct 07, 2008 11:41 pm



amu ni subong current kalingawan ko. lantaw sang mga tawu magsakitanay kg dumoganay haha.. ground n pound!



Last edited by maladroid on Tue Oct 07, 2008 11:49 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
bigmeat
Thread Reader


Posts : 107
Join date : 2008-10-05
Age : 30

PostSubject: Re: my other hobby   Tue Oct 07, 2008 11:46 pm

haha..mga macho kg mga brusco 3p mo ba..hahaha
Back to top Go down
View user profile
Robot J4worsk1
Tambay


Posts : 756
Join date : 2008-10-02
Location : Land of the Homemade Shotguns

PostSubject: Re: my other hobby   Tue Oct 07, 2008 11:50 pm

quezoenzo27 wrote:
haha..mga macho kg mga brusco 3p mo ba..hahaha

huo papable na! haha sakita ko pang! haha
Back to top Go down
View user profile
pjav
Visitor


Posts : 7
Join date : 2008-10-01
Age : 31
Location : pueblo

PostSubject: my other hobby   Wed Oct 08, 2008 12:30 am

ako ya hairstyling , maski ano nga buhok .. charoooos ! flower
Back to top Go down
View user profile
The Spook
Admin


Posts : 869
Join date : 2008-08-22

PostSubject: Re: my other hobby   Wed Oct 08, 2008 5:39 am

ladies and gents, you are supposed to start new threads para ma pakita nyo sa iban nga members kun ano hobby nyo... hehehe

sadya man nga diri nyo gna post, but its better nga ubra na lng kmo bag-o nga mga threads under sa "HILIG" para mas hapos ma kita sng tanan.


im locking this thread....


salamat. Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://eksenailoilo.forumakers.com
Sponsored content




PostSubject: Re: my other hobby   Today at 6:13 am

Back to top Go down
 
my other hobby
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
EksenaIloilo :: The Lounge :: Hilig-
Jump to: