EksenaIloilo
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

How is the Iloilo music scene?

Go down 
+39
?
uscreamudie
eksenabacolod
CharlieBrown
B
sakiM
Crap the world
dwight
Ugly-Caco
casper
DJKarding
ShaoShit
J| o š É
porkandbeans
Maldito
reymundo
alex2112
digitalcyco
atSai
nervegasm
kill^^boi27
JeezMan Productions
kawayan_strat
cyTaBz
bobet
Eksena Iloilo
chuwi
akockarl
incubus32
the maMones
IndusGoth
p.woodman
bigmeat
fancymedead
n|nja08
bata batuta
Robot J4worsk1
VanS3n
The Spook
43 posters
Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next

Progressing
How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_vote_lcap27%How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_vote_rcap
 27% [ 18 ]
Regressing
How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_vote_lcap24%How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_vote_rcap
 24% [ 16 ]
Stagnant
How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_vote_lcap49%How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_vote_rcap
 49% [ 33 ]
Total Votes : 67

AuthorMessage
porkandbeans
Tambay
porkandbeans

How is the Iloilo music scene? - Page 8 Empty
PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 09, 2009 12:49 pm

tsakto gid pre. @the spook: bisan diin malang guro may suhutay na subong..gina kawat gani ang ang taklob sang tamburong! hahaha..kay la kwarta. Law-ay lang galing kung ikaw ang ma dangtan. Ti sakit sakit gid man. hambal kunu ni zach dela rocha (ang gamasahe sakon)- there is no othe pill to take..but swallow the one that made you ill. may connection? hahahhaha
Back to top Go down
bata batuta
bata batuta

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 09, 2009 12:58 pm

@raymund - salute

daw damo naman tan na comment...pano bi kung ma plano ta sang isa ka event not that big event pero bala maskin one tym lang anay..fuse ta tanan nga ideas kag i himuon nga reality..para pakita sa aton kag sa mga ga suporta nga ..first leg sang pag banhaw sang scene...muna...para ma realize ta man nga ma y pakadtuan ang guin ubra ta di nga mga suggestions,. reklamo, comments, sinuyaay..ahahah..ok??...plano na
Back to top Go down
Robot J4worsk1
Tambay
Robot J4worsk1

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 09, 2009 2:37 pm

sakon. Indi ta man mablame ang mga mayu nga musikero sa Iloilo kung gatukar sila mga binuki, kay binuki man ginademand sa ila sang mga tawu kag in turn sang mga bars nga nagahire sa ila.

tapos by all means gid dapat tani bayaran sakto ang mga musikero eh. be it showband man da or "rock" band. nami gid tani nga ginabayran ka man for doing something nga gusto mo. but galing not all of us are fortunate enough lang siguro to have a choice. siguro its a privilege nagid man for some.

siguro sa mga mayu nga musikero, wala man sa ila siguro intended to sell themselves or their craft for a living. I know not all of them gusto ang ila ginatukar. but those who take advantage sa pagkagipit sang mga musicians ang mga bwisit.

well come to think of it. on some cases its the bands who pay the organizers para makatukar hehe..

ang nahambal perme ni nanay ko sakon sang una comes to mind "ngaa wala ka gaskwela mayu, anu matyag mo mabuhi ka da sa banda-banda mo". balan ko na man nga daan nga budlay makwartahan ang music way before pa ko nagbanda. muna gaskwela na ko subong mayu haha

@porkbenz. parehas ta gle masahista? hambl sakon ni zach ya. "they say jump you say, how high?" daw may connection gid hehe
Back to top Go down
ShaoShit
Tambay
ShaoShit

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 09, 2009 3:05 pm

hehehhe

@Robot J4worsk1 tyakto ka gid

---ang nahambal perme ni nanay ko sakon sang una comes to mind "ngaa wala ka gaskwela mayu, anu matyag mo mabuhi ka da sa banda-banda mo". balan ko na man nga daan nga budlay makwartahan ang music way before pa ko nagbanda. muna gaskwela na ko subong mayu haha----

amo na ngaa kng papilion ko kng ma musikero or ma NARS!!!!! ma NARS ko ya!!!! l*nte ngaa kng ma patay tau kantahan mo lng aw? hahah MABULIG ko ya sa HUMANITY...baw a lolz

damo nakita ko nga musikero nga mga Tag 50+ and edad ha dre sa iloilo ga kad2 sa blay ngayu bulig sa kwarta and to think Tatay ko Musikero and Nanay ko Music teacher and ga Tudlu Piano... GIN PILI nila Edukasyon and music second cuz Lipay kna sa Ubra mo sa imo proffession and kis-a2 tukar cla kng free time... Amo na gin tudlo sng GILIKANAN ko and Wla gid cla nag sala....

so my point is EDUKASYON ang Champion
Back to top Go down
http://www.wocserver.org/pvp/zapvp.html
porkandbeans
Tambay
porkandbeans

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 09, 2009 3:23 pm

Ups and Down gid basta entertainment business..subong sikat ka bwas sipa kana
Back to top Go down
alex2112
alex2112

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 09, 2009 3:56 pm

..... Ayos! Ayos! sadya sadya guid diri mag post.....
Back to top Go down
porkandbeans
Tambay
porkandbeans

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 09, 2009 4:26 pm

@alex: law-ay gid man pre kung ikaw ang sa sitwasyun to sa ginhambal mo nga gintapakan/gin-islan nga banda sa pirates. mayu lng kis-a mag advice2. po kung ikaw gid ang sa lugar sang banda nga na..daw lain gid. hehehe
Back to top Go down
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 09, 2009 4:50 pm

so far, salamat la pa man na natabo sa amon..

affraid

pasalamat lng ang mga tawo nga nabuhi sang music. halos tanan di sa aton ga handom nga mag pareho sa mga banda kag mga musikero nga nag alalapaw ang kwarta tungod sa talento nila. pero indi man tanan amo na ka swerte... Sad may ara man nami mag tukar kag ga lapaw ang abilidad po, la gid. sa timing man na guro... hehe...
Back to top Go down
alex2112
alex2112

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 09, 2009 6:23 pm

...... Hey there Porkbenz...... Thanks for the concern but I am not that musician who would sell out for the sake of playing nor the victim..... Concerned lang ko sa mga migo kag sa tanan man nga musicians. I was once very active in the scene and during my band's prime time. We had healthy competition at that time, there was no comparision when it comes to our music and its styles of rendition.... sadya lang ang tanan, the essence of respect is very strong for the seniors and as well as for the youngsters who were very aggressive and assertive to learn and play good music regardless if it were cover songs or their own composition.Sadly, when the new breed came to light, they have really dominated the scene in an improfessional way that had damaged the reputation and career of all musicians including themselves. This trend will continue not just because of the crisis but it's what the Newbies now have seen and experienced in Iloilo Music scene and believed that such situation as what I have mentioned earlier in my posts is likely normal to happen to Musicians........ Tsk tsk tsk....
Back to top Go down
alex2112
alex2112

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 09, 2009 7:05 pm

..........amo na ngaa kng papilion ko kng ma musikero or ma NARS!!!!! ma NARS ko ya!!!! l*nte ngaa kng ma patay tau kantahan mo lng aw? hahah MABULIG ko ya sa HUMANITY...baw a lolz

............May i ask you what were your contributions to the society and as well as for the Humanity as what you have mentioned in your post....... JUst interested maybe you can convince me to become an RN like yourself I still have few units to finish though instead of being a part time singer and a full time bisor in an online tutorial school.........
Back to top Go down
DJKarding
Forum Addict
DJKarding

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 09, 2009 8:32 pm

mga cousins ko sang gapwesto sang una, gn propose na sa ila sang tito nmn nga tni my musicians union or association para my hold ang mga banda nga gapwesto against sa bar owners..my reklamo or issues gni mkamove boycott ang relevant number of bands,wla mn galing nla gn mind gd ah,the last time gin bigyan cla " i told you !" ni tito nmn,wla na cla ga2kar sbng,

hopeful ko na maliwat pa na ang patakaran/systema d,

wla ko gling idea kon ano na kadamo gapwesto sbng ,example lng bsan 15 out of 20 bands ang member sang union ,matahap na na cguro ang mga operators mag under pay etc ,gamay lng nga sacrificio ,ano gd lng na ang 1 night or butang ta weeks worth nga tf ,compared sa long term pay raises /benifits sang tanan kn united ang mga gapwesto na bands under sa isa ka union, ipa inchindi/eksplikar lng mayo sa mga ibn na bands ,tni i pursue na ni sbng sang mga gapwesto

oo delicadeza ..sa mga gnapangubra sang new generation na banda ehehe ano cla gbaligya sa super nga panubuanay (or indi man banda lng sa tanan lang na facet sang life a basta galain na gni ang generation,define delicadeza b ?),ambot na tam-an lng na gro sang lantaw kun ano2x sa t.v or sobra kaon chizcurlzss..la ko idea ambot ano na ginpatumar sa ila a lain gd ya ehehe
Back to top Go down
digitalcyco
Forum Addict
digitalcyco

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 09, 2009 9:52 pm

ako ya... I make a living out of music literally gd na ya.

But it puts food on my table. It buys me good beer. It pays my bills.

I do it not because I am forced to do it.... gna ubra ko na ya kay na namian ko sng gna ubra ko irregardless kung ano man ina ang gna tukar.

Kag college graduate ko ya. Bahala na da sermonan ko adlaw2 to get a real job.

Career path I chose is to be a professional sound engineer, same man sng iban nag choose to be a Nurse or Manager.
Back to top Go down
alex2112
alex2112

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeSat Jan 10, 2009 8:08 am

.............MISMO.........sadyahan ko ya magtukar ah. Kung ra guid sa dugo mo ang pagka mUsikero mo, bisan ano kapa ma perform ka guid ya. Pwesto man o Special gig, tukar man na gyapon.......... Mu lang galing nag switch ko career path kay daw guid kami sang better half ko ga tukar mas mayo guro kung isa sa amon ang may fall back.....Since mas mayo nga musikero ang akon nga better half than me, sya subong ang Musikero ako ya kung ano man lang ang ma dangatan ko sa Career ko ( if this is a Career anyway wehehehehe).
Back to top Go down
bata batuta
bata batuta

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeSat Jan 10, 2009 3:02 pm

i dunnno kung OT ni or indi....pero basta

kung music kag ang career i compare bala..daw art na kag science mu...

art = music

science = nursing or other courses (inchindihan nyo na ah..)

teh kung pilion mo ang art as a career imo na ya.kung pilion mo nurse imo na ya... makwartahan ang music, makwartahan ang nurse...pero reality check iloilo ni...la ko gahambal nga ma nurse ta kay wala pulos ang music, di makwartahan...di na amo...kung hiuon mo ang music passion or hobby, di na kelangan kwarta, kung himuon mo sa ya career. ikaw pangita...pero kung i compare...mas grabe ang influence sang music guid katama...one song can change the whole world...ahahah...pero tuod.

kung di makwartahan ang music, doesnt mean nga indi na ta magtukar ah...muna gani nag musikero kamo kay gusto nyo tukar, indi kwarta...teh ngaa nag nurse kamo? or ngaa nag manager kamo?..kay gusto nyo ang guina ubra nyo or kelangan kwarta...

pwede mo mana ma dungan...muna gani may hambal nga day job...ubra ka sa aga, sa gab i pwede mo ma ubra ang mga gusto mo...ehehhe...di na di issue kung ano cguro ang makwartahan or indi..depende sa perception mo ngaa guina ubra mo na ang muna nga bagay...sang una free beer man lang hatag sa ga banda..ok na..maskin la kwarta, maka tukar sila kag express ila nga gusto ok na...ayos?....
Back to top Go down
alex2112
alex2112

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeSat Jan 10, 2009 11:41 pm

..... Mismo Bata. anyway life is what you make .........again CHOICE mo na kung ma ano ka sa pangabuhi mo.............
Back to top Go down
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeSun Jan 11, 2009 12:15 am

@ bata kun sa akon ya guro... night job... hehehe.. baliskad ko ya eh... isa gid pirme ka rason nga ga plano ko mag resign is ang banda ko... unlike sang college ko nga pinagusto tukar kn diin2.... la labot sa schedule, may manghagad tukar sa amon, oo daun kay la conflict... la kami ka tukar for almost a year and a half, tungod nga ako kag duwa ko ka upod may ubra na man, ang isa ato pa sa malaysia, ga pang lagas amo...

pirme lng ko ga hambal nga para ka tukar ko liwat, mangita ko lain nga ubra, but then i have a stable job na, libre pa tanan bulong mag masakit ko. i realized nga it's just a matter of time management man, tunga2 lang sila... if ubra mo na gid ang pagka musikero, then i envy you... pero kn preho ka man sa akon, may ubra man kag ga tukar gyapon, ti apir!!! Very Happy

@ alex kun ara gid man sa dugo mo, mangita gid na paagi nga maka tukar ka... hehe... uncle ko ga tukar man di sng una sa iloilo, sng mga tiempo sugbahan pa kag kn diin to, ti subong kay "olds" naman gamay, sa simbahan na ga tukar, pod man kami. tukar man gyapon.... Very Happy
Back to top Go down
Robot J4worsk1
Tambay
Robot J4worsk1

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeSun Jan 11, 2009 2:22 am

ambot kung applicable mani sa music scene

hambal sang hapon sa b-boy planet.

"I don't dance to make money, I make money so I could dance"

teh gapamilgya sa tea hehe
Back to top Go down
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeSun Jan 11, 2009 6:52 am

amo na ya ang ga pangita paagi para ma ubra ya ang gusto ya... hehehe...

ang pamangkot... basi bla kuntento na ta sng kn ano ang may ara ta subong, ang mga banda bla subong ga tinguha man nga mag maayo ang eksena?? we have tried earlier and we saw iloilo rise to the top!!!
Back to top Go down
casper
Tambay
casper

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeSun Jan 11, 2009 8:35 am

Robot J4worsk1 wrote:
ambot kung applicable mani sa music scene

hambal sang hapon sa b-boy planet.

"I don't dance to make money, I make money so I could dance"

teh gapamilgya sa tea hehe

kun diri sa iloio daw amu2x gid ah. kay daw hindi gid man suportado sang gobyerno diri ang lokal music scene teh daw ang banda gid ang magpangabudlay para makatukar.
Back to top Go down
Ugly-Caco
Ugly-Caco

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeThu Jan 15, 2009 10:07 am

Regressing. But f*ck it...

Wadup everybody, happy to be here!!!
Back to top Go down
Robot J4worsk1
Tambay
Robot J4worsk1

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeThu Jan 15, 2009 3:09 pm

Ugly-Caco wrote:
Regressing. But f*ck it...

Wadup everybody, happy to be here!!!

good to have you back in the "scene" Ugly-Caco haha
Back to top Go down
alex2112
alex2112

PostSubject: INdus goth   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 16, 2009 6:54 pm

Razz @ alex kun ara gid man sa dugo mo, mangita gid na paagi nga maka tukar ka... hehe... uncle ko ga tukar man di sng una sa iloilo, sng mga tiempo sugbahan pa kag kn diin to, ti subong kay "olds" naman gamay, sa simbahan na ga tukar, pod man kami. tukar man gyapon....

Hey there Tols ( My soul Bro in MUsic hehehehhe). Thanks for the acknowledgement. I do have my one and only tukar. It relieves my stress, it makes me happy and and most maka pautwas guid ko ya...sadya na ko na kag I am contented as well. My day job stresses me out and ofcourse I have got to log in and log out on time. But again I have no choice but to work to sustain the needs of the family. My Better half is a full time musician and like what everyone says " we have Bills to pay ".Years ago, la pa ko kabatyag crisis but now that we have bigger responsibilities, we really have to work our asses off. It's another reason why i came back to our scene. but this time I do not want to perform with conformity. Gusto ko tukaron sang banda ko kung ano ang gusto ko kantahon, pagusto man ko kung ano suksukon ko and most gusto ko mag upod sa gusto ko nga musician kag la guid ko gapamilit bisan mahalin na da ang myembro basta pabalo lang diva, para makakita sang relyebo ???. No instructions required. Nami mag musikero.. bisan lawlaw ang music scene ang importante la lang personalay respeto lang bisan ano pa na ang guina tukar mo, kung tukar, tukar lang.

Btw, whose your uncle ??? I may know him.....although I am not that old ( bwahahhahaha geek ) Kindly tell him that napatay na si Alkin ang bahista. Kilala nya na. But we have no idea where his wake is......

God Bless lang da.....
Back to top Go down
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeFri Jan 16, 2009 7:34 pm

@ alex hehe... Very Happy Buddy Valente... Very Happy maybe you do know him... i'll pass the message to him na lng..
Back to top Go down
alex2112
alex2112

PostSubject: awsus!!   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeSat Jan 17, 2009 6:42 pm

hey IndusGoth... tumpak I do not know him......kkk........
anyway, Ingat !!!
Back to top Go down
IndusGoth
Tambay
IndusGoth

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitimeSat Jan 17, 2009 11:04 pm

hehe... aus ah..
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: How is the Iloilo music scene?   How is the Iloilo music scene? - Page 8 I_icon_minitime

Back to top Go down

Page 8 of 12Go to page : Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next